luni, 3 iunie 2013

o carte


Cartea AgroBrands, prima de acest fel în peisajul literaturii de specialitate din România, oferă o viziune asupra potențialului uriaș de imagine de pe urma căruia România poate profita la nivelul brandului de țară, prin valorificarea brandurilor agricole românești dar în același timp propune soluții practice pentru construirea unui brand în domeniul agricol. 

Plecând de la necesitatea și în același timp dificultatea creerii unui brand în domeniul agricol, cartea prezintă într-o formă atractivă, folosind o mulțime de exemple, creația, strategia, managementul și comunicarea de brand în domeniul atât de sensibil al agriculturii. Destinată în primul rând fermierilor care doresc să construiască un brand agricol, cartea este un ghid practic, prezentând etapizat modul și viziunea necesară realizării unui brand în domeniul produselor agricole. Această carte are un atu important. Este momentul ei. 

Vine într-unul dintre cele mai prielnice puncte de întâlnire dintre fermieri și bunul renume, fără de care în ziua de azi agricultura românească prin produsele pe care le furnizează nu poate constitui o alternativă viabilă la industrializarea și globalizarea caracteristică vremurilor noi. Vocea românilor se poate auzi din nou în Europa și prin produsele agricole furnizate unei comunități din ce în ce mai izolată” față de tradițiile unei concepții sănătoase despre hrană și nutriție.

Cartea poate fi comandată de pe www.agrobrands.ro.

autorii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu