joi, 31 martie 2011

Tabara promite compensari pentru scumpirea motorinei

Ministrul Agriculturii a promis ca va discuta in sedinta guvern eventualitatea unor masuri de compensare pentru agricultorii romani, in urma cresterii preturilor la combustibili. El a mai promis ca incearca sa obtina aceleasi masuri ca in Uniunea Europeana.

Pana acum am mers cu plata compensatiei pentru acciza la motorina, de 1,2 lei/litru, dar cresterea pretului ne pune probleme. Am dori sa gasim o solutie de subventionare a pretului la motorina. Stim ca orice miscare de acest tip se notifica la Comisie, dar noi am adus in actualitate aceasta problema si sper sa obtinem aprobarea pentru o compensare. In prezent, la minister se lucreaza la acest pachet de sprijin”, a explicat Valeriu Tabara.

Initial, am mers cu subventionarea unei cantitati de 50-60 de litri, dar e posibil sa urcam, deoarece agricultura romaneasca este subdotata. Inca nu am stabilit un barem al cantitatilor”, a mai spus ministrul. In opinia lui, consumul cel mai mare de motorina se realizeaza in trimestrele 2 si 4, in cele doua campanii agricole.

(text preluat din Profitul Agricol)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu