Imi povesteste un coleg de birou, Adrian Mihai, cum a fost la intalnirea KWS cu agricultorii din Cluj si Alba. Dar despre asta, pe larg in Profitul agricol, saptamana viitoare.
Ce mi se pare distractiv, si extrem de romanesc, este trenul cu care a venit. De la Alba la Bucuresti nu sunt trenuri de noapte. Asa ca a venit cu tren de zi. A plecat la ora 14 din Alba si a ajuns in Gara de Nord la ora 23! Fara nici un fel de intarziere! Asa merge intercity-ul: 400 de km ii parcurge in 9 ore! Si n u un personal, ci cel mai cel dintre trenuri, botezat pompos intercity. Cred ca daca venea cu tractorul, facea mai putin. Despre tractorul celor de la JCB nu mai vorbesc, ala chiar ii asigura un timp bun. :P
In schimb, gaseste Adrian partile bune, in tren sunt prize. Daca ai laptop, ceva filme bune, o pereche de casti si nu esti fumator, calatoria cu trenul poate fi chiar una relaxanta. Are dreptate. Daca ai toate astea si nu te grabesti, poate fi o calatorie pe cinste. Cred ca motto-ul CFR ar trebui schimbat cu "Festina Lente !"
Si daca venea cu asa ceva, ajungea mai repede. :P
Lucrurile nu merg chiar asa de rau cum ai povestit tu, Andrei! In cele 9 ore intra si intarzierea de o jumatate de ora. O intarziere uzuala, fara evenimente deosebite.
RăspundețiȘtergereAm intalnit si pasageri bucurosi: "De data asta n-a mai intarziat doua ore!"
Adrian
:)) aaaa....deci intarzierile de jumatate de ora sunt motiv de bucurie. Cele de doua ore fac parte din program :P
RăspundețiȘtergereScuze..trebuia sa pun o fotografie cu o bicicleta :D
Funny... dar nu e de ras e de plans.
RăspundețiȘtergereMai toate liniile sunt private am inteles, si apartin la firme diferite!
Traim in Romania ...
liniile de cale ferata? sau?
RăspundețiȘtergerenu e nimic rau in a fi concurenta pe trasee. Fie ele cu trenul, fie ele cu autobuzul. :) Problema e timpul necesar pacurgerii unei distante ca acestea. Imi povestea un prieten francez ca el face 9 ore de la PAris la Madrid. cu trenul.