Cartea
AgroBrands, prima de acest fel în peisajul literaturii de
specialitate din România, oferă o viziune asupra potențialului
uriaș de imagine de pe urma căruia România poate profita la
nivelul brandului de țară, prin valorificarea brandurilor agricole
românești dar în același timp propune soluții practice pentru
construirea unui brand în domeniul agricol.
Plecând de la
necesitatea și în același timp dificultatea creerii unui brand în
domeniul agricol, cartea prezintă într-o formă atractivă,
folosind o mulțime de exemple, creația, strategia, managementul și
comunicarea de brand în domeniul atât de sensibil al agriculturii.
Destinată în primul rând fermierilor care doresc să construiască
un brand agricol, cartea este un ghid practic, prezentând etapizat
modul și viziunea necesară realizării unui brand în domeniul
produselor agricole. Această carte are un atu important. Este
momentul ei.
Vine într-unul dintre cele mai prielnice puncte de
întâlnire dintre fermieri și bunul renume, fără de care în ziua
de azi agricultura românească prin produsele pe care le furnizează
nu poate constitui o alternativă viabilă la industrializarea și
globalizarea caracteristică vremurilor noi. Vocea românilor se
poate auzi din nou în Europa și prin produsele agricole furnizate
unei comunități din ce în ce mai “izolată”
față de tradițiile unei concepții sănătoase despre hrană și
nutriție.
Cartea poate fi comandată
de pe www.agrobrands.ro.
autorii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu